Кошик
1337 відгуків
+380 (68) 031-99-46
Магазин білизни та одягу baby-nice
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення або обмін товару можливе протягом 14 днів з моменту покупки. За умови цілісності виробу, наявності бирок та товарного вигляду. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Нагадуємо, що нижня білизна обміну та поверненню не підлягає. Прохання оглядати товар у відділенні пошти. Якщо ви помітили пошкодження, обов'язково складайте акт у присутності співробітника пошти. Умови повернення товарів належної якості Товар у належному стані можна повернути, якщо він: не був у використанні; без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки; повністю укомплектований; з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням; не належить до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ. 1. Упакуйте товар Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. 2. Як мені повернуть гроші за товар? На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки). Кошти повертаються протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару та огляду його працівником складу. Вартість послуг доставки повернення або обміну товару оплачується покупцем. В разі виявлення фабричного браку вартість доставки оплачується продавцем. Тарифікація вартості логістичних послуг згідно тарифів перевізників Нова пошта https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/Taryfy_01.01.2023.pdf та Укрпошта https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-standart

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner